Mitas guldkorn

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Marita "Mita" - 23 april 2010 22:44

på eftermiddan började det blåsa kalla vindar,och på kvällen haglade det samtidigt kröp graderna ner,så det låg kvar på backen som blev vit.Men i morgon ska det bli varmare,och dagarna framöver också.Det ser jag fram emot.

Ikväll har vi gottat oss med en tacogratäng,och en bit kladdkaka till kaffet.  

Tittade lite på Talang förut,såg att det var en kvinna från Örebro som sjöng jäkligt bra,alltid något.Men nu ska jag släcka ner,filmen jag ser på är nog snart slut.

Natti,natti......

 


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Av Marita "Mita" - 23 april 2010 13:53

soligt och fint var det,så jag tog bilen och åkte med Peppe till Rynningehagarna.Oj han blir så sprittande glad,och får sina tokryck där.

  

Vi strosade runt där,och fåglarna kvittrade för fullt.Den underbara koltrasten satt och drillade så vackert.Jag har ju en koltrast hemma i trädgården som sjunger så underbart varje morgon och kväll.

Jag blir lite sorgsen i hjärtat när jag går där med Peppe.Saknaden efter Famous kommer över mig.Tänk så roligt även han tyckte det var att få springa runt där och leka och lukta på alla spännande dofter.Så jag kan inte hjälpa att mina ögon fylls med tårar och det värker i hjärtat av saknad. Han fattas mig och Peppe så mycket fortfarande.

Men dom där stunderna går ju över,och jag får glädjas åt alla fina minnen,och att jag har min Peppe kille som pussar mina kinder så mjukt och fint.

Solen har gått i moln och det blåser kalla vindar nu. Eftersom jag städade och tvättade igår,så är jag "ledig" idag,och då blir det ingenting gjort.Men vi var ju ute hela förniddagen,så nu kan man vara inne med gott samvete och slappa.  

 



123Friendster.Com



Ovido - Quiz & Flashcards