Mitas guldkorn

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Marita "Mita" - 13 april 2010 22:24

det är inte mycket sittande vid datorn nu,alldeles för fint väder.Jag har suttit ute och läst hela eftermiddan.Med ett avbrott för fika när en tidigare arbetskamrat tittade förbi.Vi satt och surrade ett tag.

Tillbringat kvällen med tv tittande,först Molinska skrönor,tycker dom är så bra.Sen den nya serien The good wife.

Men nu blir det gonatt innan jag somnar i soffan,

Suss gott......

 


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Av Marita "Mita" - 13 april 2010 12:52

ja Peppe och jag åkte iväg till Munkatorp som det heter. Där kan han få strosa runt som han vill och jag kan gå i min egen takt.Jag gömde godis på en massa ställen som han fick leta reda på.Han passade även på att käka lite rådjursskit också.Att det ska vara så gott,bläää. Det finns även stora blaffor av koskit,men dom bryr han sig inte om konstigt nog.

Det blåser en del idag,men i skogen var det lä och riktigt skönt.

Det ser ut som han står och lyssnar,men det är vinden som lyfter upp örat,  

Här har han fått spej på ett par kanadagäss nere vid vattnet.Men han vet att det är ingen idé att springa efter dom.

Idag får vi fortsätta vara ute i solen och  njuta,  

 

happy spring hi

Ovido - Quiz & Flashcards