Mitas guldkorn

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Marita "Mita" - 21 april 2010 21:57

när man är nypermanentad.För när jag klev ut från frissan så regnade det,och det var en bit att gå till bilen.Det blir liksom lite mer lockigt då,  så jag fick blåsa till det när jag kom hem.

Så här blev det i alla fall,och nån före bild får ni icke,  

Peppe han blev så glad när jag kom hem,och då vill han gosa och puffa och nosade igenom mitt hår.Det luktar ju lite speciellt med permanent.

När jag var och handlade på Maxi tidigare idag,så köpte jag mig ett par nya solbrillor.Dom gamla har blivit så repiga.Hoppas det blir väder så man behöver använda dom också.En ny snuttekasse köpte jag också,den var så söt med sina broderier så jag kunde inte motstå. 

Jag kunde inte heller motstå ett erbjudande från Jotex.Rabatt på 150 kr. Två nya överkast som var prisnedsatta,och kuddfodral.När man har en stor hund som ligger uppe i sängarna så blir det slitage på överkasten,för dom behöver ju tvättas rätt ofta. 

   

Nu ska jag bara se klart på fyrans nyheter och väder,sen kryper jag upp i sägen och fortsätter läsa Dödligt villospår av Nora Roberts,

Natti,natti......   

 


Good Night Comments


Av Marita "Mita" - 21 april 2010 12:42

det är det med förmiddags fikat.En stor krämig latte med en god smörgås,det är livet det.Smakar speciellt bra också om man varit ute.

  

Jag var till Ica Maxi förut,och åker jag dit blir det alltid lite mer än mat,  Med Ica kundkort fick man ju rabattkupong till cirkus biljetter.Max 4 per kupong.Passar ju bra till Amanda med familj.

Gråruggigt väder med kyliga vindar.Burr säger jag som fryser så lätt.

Nu ska jag snart iväg till frissan,permanent blir det.Hoppas det blir snyggt så man törs visa sig ute,men det kan inte bli sämre än det är,  

Ha de......

 


 

Ovido - Quiz & Flashcards