Mitas guldkorn

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Marita "Mita" - 20 april 2010 22:42

ögonen har fallit ihop flera gånger här redan,

jag tryckte utan problem i mig två bullar förut.Det är ju så gott när dom är alldeles nybakta.

American idol börjar nu,en del är ju så otroligt duktiga sångare.Men som sagt klockan är mycket och jag orkar inte se hela.

Natti.....

 

Love and Romance Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Av Marita "Mita" - 20 april 2010 18:36

förmiddagen var ganska solig,efter våran lilla tur till skogan så kunde vi sitta ute ett tag och fika.Tvätt hann jag hänga ut också. Men på eftermiddan så försvann solen och det blev lite småkyligt i vinden. Passade perfekt för bullbak,så nu doftar det härligt av kanelbullar.Ska smaka gott till kvällsteet sen.

 

Nehej,nu ska jag kolla efter recept på tacogratäng,

Ha de....  

 


Funscrape.Com

Av Marita "Mita" - 20 april 2010 08:36

hoppas verkligen att dom har fel,det brukar ju slå fel på prognoserna ibland.Solen skiner för fullt nu i alla fall.Så jag ska ta en liten tur med Peppe bort till skogen,det får väl bli lite försiktigt.Sen kan jag släppa honom där borta så han får springa av sig.

Blir det sämre väder har jag lovat mig själv att baka bullar,  

Ha de......

 



123Friendster.Com

Ovido - Quiz & Flashcards