Mitas guldkorn

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Marita "Mita" - 16 april 2010 18:11

ja fy vad jag har frusit idag,men jag är en riktig fryslort när det blåser.Om man har varit i lä i solen,då var det skönt.

Idag har jag varit seg i kroppen,vet inte om det beror på gårdagen.Städade och tvättade på förmiddan i alla fall.Sen låg Peppe och jag och gosade på sängen ett tag.När gubben kom hem sen på eftermiddan så åkte vi över till den pappalediga sonen och fikade.Han hade bakat sockerkaka.Tänk vad pysslig han har blivit,  

Amanda låg och sov middag,hon hade bajsat på toan första gången idag.Jag tror både hon och pappa var lika stolta.Hon är så duktig nu och är utan blöjor.

Vi satt ute och fikade i lä,där var det riktigt skönt.

Ida tittar och vill också smaka pappas sockerkaka.Men hon fick mosad banan sen. 

 

Nu skulle Amanda visa sin fina cykel.PÅ med hjälmen först.

Pappa måste finnas i närheten än så länge,för det här med att både trampa och se var man åker det är lite mycket att hålla reda på.  

Amanda visar farfar att så här kan man också köra cykeln.

               

Peppe hade fullt upp med sitt goda tuggben. 

Nu blir det myspys för mig i tv soffan.Gubben stack iväg och ska öla lite med några jobbarkompisar.

Jag ska göra mig en stor härlig hamburgare med alla tillbehör,plus lite godis till efterrätt,     

       



123Friendster.Com

Ovido - Quiz & Flashcards