Mitas guldkorn

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Marita "Mita" - 9 april 2010 22:43

känner jag mig som.,Men en glad och nöjd disktrasa,  

Det är härligt att ha småttingarna här,men jisses Amanda kör verkligen med farmor,och sen ska man försöka hänga med i allt hon säger,och hon pratar hela tiden nästan.  

Så ikväll har gubben och jag ätit pizza,det var enklast och mest lättlagat,ha,ha.

Tittade på Talang förut,och jag har väl aldrig sett Bert Karlsson gråta förut.Undrar vad som hänt med honom?

Men duktiga att sjunga var dom,helt otroligt att det finns såna dolda talanger.

Nu ska jag kravla mig i säng,kan ni tänka er,att jag har faktiskt några sidor kvar i boken,vilken lycka.

Natti,natti.....

 


Good Night Comments



Av Marita "Mita" - 9 april 2010 08:43

ja det ser rätt trist ut än innan det börjar grönska.Grått,brunt och smutsigt.Men snön är i alla fall borta inne i stan.Finns kvar en del ute i skogen på skuggiga ställen.

Tänk när dom börjar sopa alla gator,ett härligt vårtecken.I centrala Örebro har dom ju redan gjort det,dom kommer väl snart ute i villaområdena också,känmns rent och fräscht på en gång.

Idag får jag förmodligen besök av mina små guldklimpar,så jag önskar er alla en fin fredag,

 


Funscrape.Com

Ovido - Quiz & Flashcards