Mitas guldkorn

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Marita "Mita" - 8 april 2010 22:31

regnet strilar ner,synd för gräsmattan behöver verkligen torka upp.Men dom lovar ju bättre väder,så det får man se fram emot.

Har suttit och tittat på dom värsta bilförarna,både förfasat mig och gapskrattat.Sen blev det Lyxfällan,samma sak där,ska man skratta eller gråta.

Nu ska jag lägga mig och läsa dom sista bladen i min tjocka härliga bok,snyft,nu är den snart slut.Det blir som att skiljas från en kär gammal vän,  

 

Fairy Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Av Marita "Mita" - 8 april 2010 13:44

   jag kom att tänka på henne.Dels så läste jag i Aftonbladet att hon testade olika läppstift,vilket som var bäst. Hon är väl rätt person till det,så mycket läppstift som hon använder.Annars så känner hon sig exposed,ja i så fall är jag exposed varje dag i stort sett,så sällan som jag använder läppstift.

Men idag när jag handlade,så köpte jag faktiskt läppglans i alla fall.

  

Så nu ska jag inte vara exposed i alla fall.Men jag har långt kvar till Marias lager av läpstift.

Nu ska jag göra nåt så roligt som att städa golven.Det behöver nog inte dom där Hollywood fruarna göra själva.

Puss på er.  

  

Ovido - Quiz & Flashcards