Mitas guldkorn

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Marita "Mita" - 23 februari 2010 22:58

och slut är jag fast jag inte gjort så mycket. Jag har varit till vårdcentralen med min onda fot,sen har jag fått pyssla lite extra med Peppe,han ser så hängig ut.

Tack igen alla för era värmande kommentarer,ni ska veta att jag uppskattar dom verkligen.

 







Av Marita "Mita" - 23 februari 2010 11:37

jag har suttit och läst alla era kommentarer och blir alldeles varm om hjärtat,tack för att ni finns och stöttar.

Alla ni som har gått igenom samma sak vet ju hur det känns.All sorg måste få ta sin tid,tårarna bara rinner för minsta lilla,och ingenting är roligt just nu.Även Peppe sörjer,och letar. Igår kväll när han skulle gå ut och kissa gonatt,så fick jag locka länge på honom.Han stod och väntade på att Famous skulle komma också.

Likadant i morse när vi skulle gå ut och hämta tidningen.

Nu är kaffet urdrucket,så jag ska ta tag i räkningshögen.Det lär väl skingra tankarna ett tag,  

  


Ovido - Quiz & Flashcards