Mitas guldkorn

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Marita "Mita" - 17 februari 2010 13:24

men Famous verkar lite bättre idag. Lyckades peta i honom penicillinpastan i morse.Men det är inte lätt att få upp munnen på honom.man måste vara två.

Jag hade fått med en burk med välsmakande våtfoder som jag blandade ihop med pastan, det smakade tydligen gott kom han på till sist. Nu får vi se till kvällen hur det går. Håller tummarna för min gubbe nu.

Min bentäthets märning visade på benskörhet,värst var det med höfterna. Men det går att behandla, så jag ska få en kallelse till vårdcentralen och utprovad medicinering.Det blir väl kalktabletter och D-vitaminer att äta sen.

Ja så långt min dag,nu ska jag ta ut Peppe på en lite längre prommis,sen får vi se vad det kan bli. Solen försöker lite, så det är rätt fint ute. Det kom ju lite snö inatt,som känns väldigt onödig,

 

Myspace Comments 


Ovido - Quiz & Flashcards