Mitas guldkorn

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Marita "Mita" - 6 februari 2010 22:37

får avsluta min kväll, Den snygge charmige Richard Gere i Shall we dance? Jag har sett den förut men ser den gärna igen.

  

Melodifestivalen var väl så där. Men det är alltid så där, man har så stora förväntningar. Jessica Anderssons låt var väldigt vacker,och snygg att se på är hon också.Men det är nog ingen låt som går hela vägen. Anders Ekborg sjunger kanonbra,och låten var bra.Men den går nog inte hela vägen heller. Nej jag ska inte fördjupa mig i det där nu, utan njuta av filmen.

Kram på er......

 

free myspace comments

Av Marita "Mita" - 6 februari 2010 15:41

den har inte ens varit påslagen nån gång. Vi åkte iväg på förmiddan till sonen Peter.Han och Fia skulle upp på taket och skotta snö. Det är många som får göra det nu,speciellt om dom har ganska platta tak. Men då ville dom ha hjälp med passning av Amanda och Ida.

Amanda körde snö i lilla lastbilen.  

Farfar ställer upp stegen mot garagetaket.

     Sen fikade vi. Amanda var rätt trött efter allt pulsande i den djupa snön. Hon och jag gjorde gångar runt i trädgården.Sen skottade vi bort snö från gungorna.

Så det blev en middagslur för henne sen när vi åkte hem.

 Nu laddar väl många för Melodifestivalen ikväll. Samlas vid tv,n lite smått och gott att äta och dricka. Myspys med andra ord,om man gillar festivalen förstås. Det gör jag,tycker det är skitkul på ren svenska,  

    

 

 


Pyzam Glitter Text Maker 

Ovido - Quiz & Flashcards