Mitas guldkorn

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Marita "Mita" - 10 maj 2010 19:32

till slut,men det blåste istället. Jag har inte gjort så mycket idag förutom att städa ur gubbens garderob.Det jag tänkte rensa bort la jag i en hög för sig,så han kunde godkänna det,  

Det blev inte så mycket, går lättare att rensa i min garderob,ha,ha. Därför att jag gillar att köpa lite nytt emellanåt.Jag tycker det piggar upp.   

En gammal jobbarkompis tittade in på en snabbfika efter lunch.Alltid trevligt, Sen tog jag Peppe och åkte iväg till Rynningeviken. Det är så härligt att strosa runt där. 

Peppe hade problem med en godisbit som ramlade i vattnet

Till sist så lyckádes han,när han doppade i nosen...

Han ser lite sur ur,tyckte väl att jag skulle hjälpt honom. Men bra karl reder sig själv,lite får man jobba för det goda här i livet.

Nehej, nu ska jag fixa lite te och sätta mig och titta på Mannen som talar med hundar,

Ha de.....           

 

Myspace Comments
Hug Comments - 2.0 Myspace Layouts

Av Marita "Mita" - 10 maj 2010 09:22

nej sitter här och vet inte riktigt var jag ska börja. Igår flöt det på riktigt bra. Men idag är det segt igen.

Regndroppar stänker på fönstret, jag som trodde det skulle bli skapligt väder idag också. Men det hinner ju ändra sig under dagen.

Den här veckan är ju lite kortare efter som det är helg på torsdag,jag hade totalt glömt det.

Gubben fyller ju i helgen,så jag ska väl köpa en present. Fast han brukar aldrig önska nånting,tycker inte det är så märkvärdigt,  

Jag ska ta ut Peppe och pyssla lite med honom,då kommer jag väl igång,så får vi se sen vad det blir....

 

Myspace Comments

Ovido - Quiz & Flashcards