Mitas guldkorn

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Marita "Mita" - 28 mars 2010 22:36

ja herregud, om jag brukar vara trött annars framför tv,n så är det dubbelt upp i kväll. Men jag har ju proppat i mig alvedon också för huvet så det gör väl sitt till.

Jag började se på en film men jag har ingen aning om vad den handlade om,men konstigt nog så har jag hört ljudet från fotbollen som gubben tittar på,och då sitter han i ett annat rum,knepigt,  

Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng,gud så mysigt det ska bli...

Natti,natti....

 

free myspace comments

Av Marita "Mita" - 28 mars 2010 17:48

då börjar det ljusna upp på himlen,annars har det varit grått,grått hela dan. Idag har jag haft en eländig huvudvärk hela dan också,då blir man ganska låg.Så datan har fått vila i dag också,det är rätt ovanligt,ha,ha.

Vi åkte en sväng på eftermiddan med Peppe vovven så han fick springa lite lös. Fast han tycker inte det är lika kul att rejsa runt när han inte har nån att busa med.

Han fick busa med husse i stället. Det var ganska så blött och geggigt på grusvägen, mycket tjälskott var det också, så det blev en guppig färd.  

Jag la på rent överkast förut när jag hade bytt i sängarna, naturligtvis så ska Peppe ligga där och slafsa i sig sitt tuggben.Han kommer nog att bli bortskämd nu när han är ensam.Men han är ju som en stor gosig nallebjörn,så pussig och kelig.  

  

Pyzam Glitter Text Maker 

Ovido - Quiz & Flashcards