Mitas guldkorn

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Marita "Mita" - 18 mars 2010 17:20

ja det är det i Icas bok med landskapsrätter som jag köpte idag när vi handlade. Billigt också bara 25;med bonuschecken. Jag har inte hunnit läsa igenom den än,men jag såg ett recept på paltmuffins med västerbottenost verkar väldigt spännande.Jag ska provlaga många utav dom,lägga ut på bloggen och säga vad jag eller vad vi tycker,spännande vad?  

  

Nu är det vårvindar friska som blåser,det är bra för det tar på snön.

Städningen är klar,och nu ska vi äta ugnspannkaka med bacon och äpple. Gud så gott det ska bli.

  

 


Funscrape.Com

Av Marita "Mita" - 18 mars 2010 13:37

ja jisses vad det har rasat från taket,och mer ska ner. Tur man inte gick där under,  

Inatt har jag sovit som en jäkla kratta,inte för jag vet hur en sån sover, men trött och seg i kroppen var jag när det var dags att gå upp. Men lite alvedon frukost och kaffe,så piggnade jag till någorlunda. Dom säger ju att barnbaciller är rätt aggressiva för far- och morföräldrar.Så är det nog. En annan gång som jag fick Amandas förkylningsbacillusker så blev jag helt däckad. Men så illa är det inte nu, trött och seg i kroppen visserligen,men uppe och på benen. Vi har varit och handlat innan gubben stack iväg på ett jobb.Men han blir inte borta så länge, sen ska vi hjälpas åt med städningen. Vi har kommit på att det är så skönt att ha den gjord till fredan. Då är den dan ledig till annat.

Som sagt, det är riktigt töväder,och inatt har det inte varit minusgrader för en gångsskull. Det har faktiskt regnat lite. Så blött och plaskigt blir det.

Ute vid Maxi stormarknad är det stora sjöar.Inte lätt att ställa bilen utan att behöva vada fram.

Nehej,nu ska jag ta mig lite försenad lunch tror jag.

Ha de....

 



123Friendster.Com

Ovido - Quiz & Flashcards