Mitas guldkorn

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Marita "Mita" - 16 maj 2010 21:29

nej så lätt slipper ni mig inte. Tiden har varit lite knapp,blir så ibland. Idag har vi firat gubben, inga jämna år, och han är inte mycket för att fira så där. Men han tycker det är roligt att träffas och ha trevligt.

Vädret har inte varit lika strålande som igår, snarare lite småkyligt i min smak. Men vi satt ute på altan med värmen påslagen.

Inga bilder bjuder jag på,glömde totalt bort kameran,och ändå stod den på laddning. Först när Amanda med familj skulle åka hem fick jag tummen ur.Men dom har jag inte lagt in än.

Dajmtårtan var supergod och hela gick nästan åt,fast Amanda ville hellre ha glasspinne, men lilla Ida smakade,viftade glatt på armar och ben och ville ha mer,

Nu sitter jag och slötittar på en lättsmält komedi på trean,

Ha det fint,  

 

<
fantasy myspace orkut comments

Ovido - Quiz & Flashcards