Mitas guldkorn

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Marita "Mita" - 1 maj 2010 22:39

90 kronor, jag som hade drömt om betydligt mer.Ingen nybörjartur här inte,  Spotta i nävarna och nya tag nästa vecka.

Fönsterputsning blev det i alla fall, ett fönster,och gubben fick ta utsidan.

Min favoritkör vann inte heller såklart, vad hade jag väntat mig. Men oj så vackert dom sjöng i alla fall. Picassos kör såklart. Fast inget ont sagt om Kalle Moreus,det är en himla trevlig och sympatisk kille.

Nu ska jag bara se klart på filmen på fyran, En nannys dagbok,rätt kul faktiskt.

Sen natti,natti........

 


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Av Marita "Mita" - 1 maj 2010 13:33

nu tror ni att jag har sovit så här länge,men då tror ni fel.

Jag gick upp halv åtta,och det var sovmorgon för mig.

Vet inte om det beror på vädret,men seg och trött är jag. Det blåser svinkalla vindar,inte mycket att njuta av när man går ut precis.

Jag tänkte faktiskt putsa ett fönster idag.Det som är skitigast. Men jag får se, inte så kul i den här blåsten.

Jag har rensat bort lite gamla utslitna överkast och gamla filtar. Så mycket man sparar på och tänker att det kan vara bra att ha. Sen blir det bara liggandes och tar upp plats.

 Det är ju minst två veckor senare än förra året.Då var det riktigt skönt första Maj. Jag höll på och planterade lite blommor. Inget jag skulle tänka mig idag precis.

  

En underbar pelargon,

Och lika underbara   petunior.

Ingenting har jag satt än,förutom lite penséer.

Trots att man inte gör så speciellt mycket blir man lite sugen på nåt ätbart.

Får bli lite rester från i gårkväll. Det duger bra,  

 

Have a Good, Great Day Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Ovido - Quiz & Flashcards