Mitas guldkorn

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Marita "Mita" - 9 mars 2010 22:44

bäst att lyda och göra sig klar för sängen.Fortsätta med boken en stund.Inte helt fel.Korven och makaronerna smakade riktigt gott.Jag hade fått tag i sån god korv,från Robertssons,inte mycket fett i den och god smak.

Natti och suss så gott.....

 

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com

Av Marita "Mita" - 9 mars 2010 16:36

straxt efter lunch så kom en av våra hundkompisar förbi.Ja inte hunden utan det var hans matte som kom en sväng efter jobbet. Så hon stannade och tog en fika.Vi brukar ju ses ibland uppe i skogen med hundarna. Men nu har ju jag lite svårt att ta mig dit.Vi satt faktiskt en stund med kaffet i vindskyddet,det gäller att passa på.

Ikväll blir det slömat som jag säger.Korv och makaroner,men det är gott,så varför inte.

Peppe blir glad,han älskar makaroner,ja även korven såklart.Han får väl en smakbit,  

 



123Friendster.Com

Av Marita "Mita" - 9 mars 2010 09:32

nej jag sitter här och segar på.Men jag har faktiskt varit en sväng ner till tvättstugan och lagt i en maskin.Sen blev jag sittande här.Har kollat på gamla bilder från förra året den här tiden.

Så här lite snö var det då.För vi kunde gå borta vid strandängarna och inga problem att ta sig fram.Nu är det snö långt upp över knäna.

Peppe älskar att hoppa upp på stora stenar och stå och speja.

Igår fick jag svar på röntgen. Inga onormala förändringar. Troligen en inflammation.Läkaren ska ringa mig nästa vecka,så det är väntan som gäller.Ont så in i h-te har jag när jag ska gå med skor på.Därför inga prommenader för mig.

Men nu ska jag gå ut i trädgården med Peppe och njuta av solen i alla fall.

  

Ovido - Quiz & Flashcards