Mitas guldkorn

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Marita "Mita" - 5 januari 2010 21:08

det är för kallt tycker jag.I morse var det 21 minusgrader,och nu är det snart 25. Herregud det är knappt hundarna vill gå ut.Jag smorde in deras tassar med fet hundsalva förut,men dom hoppade på tre ben i alla fall.Så vi fick stanna och massera hela tiden.Korta prommenader blir det nu, med tjocka täcken på.

Dottern var ledig idag, så hon har varit här idag.Berättade om vistelsen uppe i norrland. Det blev inte så mycket skidåkning,det var för kallt. 32 minusgrader var det nån dag, inte så lämpligt med skidåkning då.

Tänkte plocka bort julpyntet idag,men det har inte blivit nån tid till det.Strunt samma,det hinns med i morgon.

Amanda med familj var här förut i kväll,det blev såklart Piff o Puff på dvd. Hennes stora favoriter just nu.Hon ska alltid se den när hon är här.Så nu kan vi den utantill,fram och tillbaks,  

Nu sitter jag här och tittar på Collition.Dom två sista delarna sänds nu ikväll.Engelska deckare är alltid bra.Tidigare såg jag på Bygglov,gillar verkligen det programmet,Willy ärju för rolig.

Jisses vad trött jag är,hoppas jag orkar vara vaken ett tag till.  

 

free myspace comments

Ovido - Quiz & Flashcards