Mitas guldkorn

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Marita "Mita" - 16 juni 2010 20:58

inte nog med att det är fotbolls VM, nu börjar Örebro cupen också.

Kommer inte se mycket av gubben på fyra dagar, han ska ju vara med där och hjälpa till. Men han gillar ju att hålla på med det.

Nu är det fotboll på tv,n ett jäkla oväsen är det. Undrar hur det låter på plats.

Nu ska jag göra mig en mugg te och kolla om det finns nåt annat sevärt på tv,n. Annars tar jag boken och läser,det är inte fy skam det heller.  

 

Fantasy Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Av Marita "Mita" - 16 juni 2010 08:58

ja jag har bra utsikt här bort till näst nästa granne. Dom håller på och renoverar. Satt upp byggställningar och där går ett par snyggingar med bar överkropp och jobbar.   

Lite svårt att koncentrera mig på att skriva här,hi.hi...

Nåja så farligt är det inte, jag ska snart ge mig iväg och handla. Sen tänkte jag ta mig en stor latte, förhoppningsvis ute i solen.

Dom var här och gjorde kärlrengöring förut,så nu luktar det väl gott i soptunnan,   

Ha de......

 

Hugs Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Skapa flashcards