Mitas guldkorn

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Marita "Mita" - 3 juli 2010 22:31

ja idag har det varit varmast hitills, 31 grader, och varmt som attan inne, trots öppet överallt.

Skuggan har varit min bästa vän idag, Ida kom förut på eftermiddan,och hon orkade hålla igång. Men sen däckade hon ett tag innan kvällsmaten. Hon piggnde till ett tag när vi duschade, sen efter vällingen så sommnade hon, endast iklädd ett par blöjor.

Nu ska jag också lägga mig, jättetrött, men om det går att sova det återstår att se,

Natti......

 



Av Marita "Mita" - 3 juli 2010 12:48

under äppelträdet, det är väl precis det som man orkar idag, ganska så varmt,men det fläktar som tur är.

Bäst man tar igen sig nu, för sen kommer Ida och ska stanna tills i morgon, då blir det inte mycket stilla sittande. Amanda ska vara hos mormor och morfar. Mamma och pappa ska på 30-års fest, skönt att vara lite barnledig och få sova ut i morgon,  

Jag har faktiskt bakat en rulltårta på förmiddan,gott med jordgubbar och glass till.

Nu ska jag vika ner mig en stund och titta på sommarmolnen,

Ha de.......

 







Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards