Mitas guldkorn

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Marita "Mita" - 28 juni 2010 21:42

det är precis lagom värme nu,behöver inte bli varmare för då blir det liiite för svettigt på nätterna tycker jag.

Men vi har varit ute och haft det skönt hela dan, jag rensad faktiskt rabatten på framsidan, men sen har det inte blivit många knop.

Jag fick tid till sist åt Peppe, efter en hel del ringande.  När jag skulle byta bandage ikväll och tvätta rent,så ramlade klon av. Det kanske var lika bra, för den gjorde nog ganska ont där den satt och vickade,  

Nu sitter man här och "lyssnar" på fotbollen, gubben har så högt ljud på,och ändå har jag puttat till dörren. Tror jag ska gå ut och sätta mig på verandan och njuta av den sköna sommarkvällen,

Ha de........

 




Av Marita "Mita" - 28 juni 2010 12:51

det har jag gjort, suttit i telefonkö, sen när man kommer fram finns det inga veterinärtider kvar. Ont om veterinärer är det också, semestertider börjar ju nu. Blev hänvisad till andra kliniker,samma sak där. Det är ju helt otroligt hur det är i Örebro, här ska inte hunder eller andra smådjur bli sjuka sommartid eller efter ordinarie öppet tid. Då blir man hänvisad till Strömsholm. Distriktsveterinärer tar i första hand jordbruksdjur.

Nu har jag ett ställe kvar som jag ska prova, återkommer.

 

free myspace comments

Skapa flashcards