Mitas guldkorn

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Marita "Mita" - 22 juni 2010 11:52

 

blir lite kortbloggning nu, inget ovanligt i och för sig, hi,hi...

har haft ett snabbt fika besök av sonen med lilla Ida på premiärcykeltur i barnsadel. Hon sken som en sol. Sen susade han iväg igen och skulle hämta Amanda på dagis.Sista veckan,sen är hon sommarledig.

Underbart sommarväder, 23 grader och ljumma vindar,kan det bli bättre? Tänker vara ute och njuta så mycket det går, man vet ju aldrig nu för tiden hur länge det varar,  

Det ända som stör mig just nu,är att jag ska till tandhygienisten om en halvtimme.

Ha det gott,och njut om ni kan.......

 

Alltså det här inlägget skrev jag straxt före tolv, sen blev det så segt här på bloggplatsen, så jag hade inte tid att vänta på och skicka iväg utkastet.

Men nu är jag hemma från tandhygienisten, gud vad hon har bråkat runt i munnen, men nu är det gjort,så nu ska jag ut i solen, graderna ligger runt 24 så det är det gott!!

Kram på er........

 

Summer Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Skapa flashcards