Mitas guldkorn

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Marita "Mita" - 15 juni 2010 20:50

 

ja sonen ringde och undrade om jag kunde komma över och vara lite barnvakt. Dom hade köpt en lekstuga på Blocket som skulle komma på eftermiddan,och då skulle han gräva ur där den skulle stå,och sen var det lite pyssel att få den på plats och mäta in så den skulle stå rakt.

Så jag tog med en påse bullar och åkte dit. Precis när vi hade fikat så kom lastbilen.

Peter insåg att han grävt för lite, så det blev till att fortsätta,

Här ser det ut som den inte skulle passa i det utgrävda, men det gjorde den.

Här står dom nya ägarna och tittar, ja det blir väl Amanda som kommer leka nu till en början.Sen kommer lillasyster att vilja vara där också.

Amanda började leka med en gång,det följde med allt som behövs i en lekstuga. Hon bjöd mig på kaffe där inne, jag fick klämma ner mig i en av dom små stolarna. Tur man inte är tjock,då hade man väl inte kommit upp därifrån sen,hi,hi...

Tyvärr tog batteriet i mobilen slut,så det bidde inga mer bilder.

Nu är det kväll och solen lyser så fint, på dan minsann,då bullar det upp såna där stora stackmoln.

Eftersom jag inte har några blommor kvar på pelargonerna,så var det inga nattgäster här.Jag hörde av en granne att där hade pionknopparna blivit avknippsade. Det är tydligen finsmakare som är här,  

        

Hugs Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Av Marita "Mita" - 15 juni 2010 09:13

för att börja dagen med huvudvärk,ofta sitter den i hela dan då.

Solen strålar,men det har varit ganska kyligt inatt,bara några plusgrader.Fråga mig som har suttit och spanat efter blomtjyvar hela natten,hi,hi....nej jag skoja bara och det förstod ju ni också.

Nu ska jag gå ut och torka av utemöblerna i vindskyddet, mycket pollen damm fortfarande. Sen ska jag sitta och kurera mitt huvud ett tag...

Ha de.............

 

Skapa flashcards