Mitas guldkorn

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Marita "Mita" - 13 juni 2010 12:26

riktigt fint var det. Jag tog bilen och åkte med Peppe till Hjälmarstranden och gick runt där efter strandprommenaden. Det blev varmt efter ett tag så jag fick ta av mig tröjan och knyta runt midjan. Kul att se hur fler hade gjort samma sak. Det var ju så kallblåsigt igår, så man tordes inte lita riktigt på värmen,  

Det var riktigt skönt att sitta en stund där i solen och lyssna på vågskvalpet. Det är livskvalité.

Bara en lätt krusning på vattnet idag.

Peppe spanar efter fisk, det pluppar lite här och där,

Men nu tror jag han vill gå vidare,

Ja ok, en sista titt ut över vattnet, sen dags att lätta på rumpan och knalla tillbaka.

Smakade gott sen med latte och chokladkaka. 

Nu håller gubben på och rensar plattgången,så han förbränner i alla fall dom kalorierna, medans jag sitter här.   

Jag får gå ut och hålla honom sällskap,innan jag börjar med maten. 

Ha de.....   

       

Hot Comments 

Skapa flashcards