Mitas guldkorn

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Marita "Mita" - 9 juni 2010 20:53

fick besök på kvällskvisten av sonen och barnen.Dom hade varit till Kumla och köpt små kängor till Ida.Kavat ett jättebra märke på skor för små barn. Hon vill gärna gå nu och hålla i sig överallt,så det dröjer nog inte länge förräns hon kan knata på själv.

Dom passade på att stanna på kvällsmat.Mamma Fia skulle jobba lite längre på kvällen.Så då slapp sonen laga mat till barnen,  

Nu är det tyst och lugnt i huset,bara Peppe som snusar bakom mig.

Gubben är på fotboll, men kommer väl hem snart.

På vårdc,kikade doktorn mig i örat och konstaterade att det var vätska bakom trummhinnan.Näsdroppar en vecka, men det kan ta lite tid innan det ger sig.Hade nästan varit bättre med en vaxpropp,då hade man varit av med eländet på en gång.

Nu ska jag göra mig en mugg te, och ta en nybakt bulle till.

 

GlitterLive.com" src="http://i341.photobucket.com/albums/o383/glitli/hug/008.gif" border="0" alt="" />

Av Marita "Mita" - 9 juni 2010 11:55

det blev det idag. Mulet väder,regnat pyttelite i natt,och lagom temperatur för att dra på ugnen. Så nu sitter jag här med min latte och njuter av doften,nybakta bullar,  

Bilden tog jag vid förra bullbaket,men dom ser i stort sett likadana ut.

Huvudvärken är bättre,men det piper och knastrar i örat. 

Nu ska jag ta Peppe på en middagsprommis, 

Ha de.....

  

GlitterLive.com" src="http://i327.photobucket.com/albums/k456/glitl/sec/wednesday/017.gif" border="0" alt="" />

Skapa flashcards