Mitas guldkorn

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Marita "Mita" - 8 juni 2010 22:28

så bloggen har legat på is i kväll,skulle kanske haft is på huvet istället.

Natti på er..............

 

good night glitter

Av Marita "Mita" - 8 juni 2010 12:55

ja det kan man säga,susar och brusar,och känns som lock för vänsterörat. Det knastrar och gör attans så ont när jag gäspar.

Har kännt det en vecka ungefär,men idag ringde jag vårdcentralen,tänkte att dom får väl kika i örat.

Jodå,jag fick en tid i morgon, det kan var en vaxpropp sa hon.Men eftersom jag har ont är det bäst att en läkare tittar så jag inte har nån inflammation.

Ja herregud,är det inte det ena så är det det andra,sa flickan som blödde näsblod.

Sitter här och avnjuter solen så mycket jag kan. Molnen börjar dra ihop sig.

Ska ta en sväng med Peppe nu, sen lägger jag mig i solstolen igen.

Bullbaket tar jag kanske i morgon om vädret är sämre,

Ha de.  

 

Free Orkut and My Space hugs Graphics Glitters

Skapa flashcards