Mitas guldkorn

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Marita "Mita" - 7 juni 2010 18:35

jag är väl rätt oteknisk och sen har jag inte lärt mig allt på nya skrivaren än. Skulle skriva ut två papper, och när första kommer så står det 1 av 58,   jisses det var lite väl häftigt.Hur skulle jag få stopp på eländet? Provade lite av varje,sen blir man ju stressad också. Pappret tog slut,sen stod det på displayen att det var låg färgnivå i den röda patronen. Herregud,till sist stängde jag av skrivaren.Men snacka om hjärnsläpp, då kom jag på att det bara var att trycka på det röda krysset.

Annars har det varit rätt lugnt idag, tog en liten sväng upp på stan med Peppe på förmiddan. Gick en lagom prommis där och bort till hälsokost,sen åkte vi hem igen.

Fick ett bokpaket idag,perfekt eftersom jag snart läst ut den bok jag håller på med.

   

Nu klarar jag mig ett tag.

Tog med kameran ut i trädgården, Peppe fick vara fotomodell,  

Han gör sig bra framför Rhododendron, min guldklimp.

Vintern har gått hårt åt dom, en stor gren hade gått av,så synd.

Min underbara Mårbacka pelargon, dom är så fina tycker jag.

          

GlitterLive.com" src="http://i341.photobucket.com/albums/o383/glitli/hug/09.gif" border="0" alt="" />

Av Marita "Mita" - 7 juni 2010 09:28

ja det verkar så,molnen hopar sig och det blåser lite mer.

Idag har jag tagit den otäcka tabletten igen,den som jag ska ta en gång i veckan. Känns på en gång i magen och svider upp i bröstet,hoppas den gör nån nytta också.

Ett steg fram och ett tillbaks med foten, mer ont idag även upp i höften. Jag kanske har gått för mycket??  Men man ska ju röra på sig,för det skyndar på läkningen.  Vilket kom först, hönan eller ägget? Känns det som.

Nu ska jag inte klaga mer.  

 

   

GlitterLive.com" src="http://i234.photobucket.com/albums/ee252/augp/monday/015.gif" border="0" alt="" />

Ovido - Quiz & Flashcards