Mitas guldkorn

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Marita "Mita" - 5 juni 2010 16:46

nej när gubben hade stuckit iväg till fotbollen, så fick jag fikafrämmande,tur jag hade en bullpåse kvar i frysen.

Nästa vecka om det blir sämre väder, får jag ta mig i kragen och baka bullar. Kommer man bara igång så går det ju så bra.

Ja sen när dom hade åkt då gick jag en sväng med Peppe,och när jag kom hem hade jag ingen lust att dra igång med bilen.

Sen hade solen kommit fram ordentligt också, då var det skönare att plocka lite med blommorna.

Sen tog jag mig en tupplur i solstolen, jisses vad svårt att vakna till sen.

Jag var tvungen att ta mig en glass,  

Ikväll blir det grillning igen,grillspett hade jag tänkt mig.

  

Bilden är lånad,visst blir man hungrig?

 


Hugs Comments


Av Marita "Mita" - 5 juni 2010 12:14

ja fy farao, det blir alldeles för dyrt när tänderna går åt skogen. Bet av en tand förut när jag mumsade i mig en Ferrari bil,en av mina favoriter.Dom där röda som är lite mjuksega.

Jag kommer väl få abstinens problem ett tag och klättra på väggarna, det är inte lätt att bli av med sötsuget,snyft,  

Jag ska ju iväg om två veckor och laga två hål, men nu får jag ringa på måndag,det skaver som tusan mot tungan.

Lite småkyliga vindar idag, mycket moln också,inget direkt solarväder.

Jag får väl ta och städa ur bilen, den är ju alldeles nytvättad och fin.

Det hade suttit en fågelskitblaffa mitt på motorhuven, jag skulle ju ta bort den, men glömde såklart det, och nu har det blivit flammigt där. Fågelskit fräter på lacken så det ska bort så fort som möjligt.

Vi har varit och gått med Peppe nere vid Rynningeviken och det var kallblåsigt vid vattnet.Fast en del kom och gick i bara shorts och kortärmat,huva!

Nehej,nu ska jag släpa ut dammsugaren från garaget,här blir inga barn gjorda att sitta så här och dega,  

 

Saturday-MySpace-Comments

Skapa flashcards