Mitas guldkorn

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Marita "Mita" - 4 juni 2010 16:07

nej nu vet jag inte hur det blivit, det är så mycket annat hela tiden,så bloggen får stå tillbaka lite.

På förmiddan var jag till Maxi en snabbis och köpte shorts och ett par Capri byxor. Igår när jag var där så köpte jag ett par vita short,och dom var så jäkla sköna,och jag tycker det är svårt att hitta ett par som jag trivs med. Så nu tänkte jag att passa på och köpa ett par till, som bonus ett par capribyxor,mjuka och sköna,dom bara satt där och väntade på  mig,  

Jag borde såklart tagit kort på dom,men det har jag inte,kanske kommer,ha,ha...

När jag kom hem sen så ringde syrran,hon har opererat sina åderbrock på benen så hon var hemma idag,vi pratade över en timme.

Ja sen har det rullat på, nu på¨eftermiddan har jag legat på knä och rensat rabatterna,stuckit mig på rostaggar,eftersom jag var tvungen att ta bort två stycken som det inte kommer nånting på.

Sen kom gubben  hem med en ny demo bil,han ska prova den under helgen.Den andra han hade trivdes han inte riktigt med.

Så det blev en provtur i den till Hemglass,perfekt att ladda upp med goda glasstrutar.

Nu tänkte jag sitta en stund här innan det är dags att börja förbereda maten. Grillning står på menyn ikväll, färskpotatis och sill också,mums!

 

Jag tog en bild på gubben häromdan när han låg i solen och slappade,inte ofta det händer, 

Student firande är det idag, när jag gick med Peppe på middan så körde det förbi massor av glada tjoande ungdomar som sjöng och skrålade, det är sommrigt och festligt.

    

   Bilden lånad från Aftonbladet,

 


Friday Comments


Skapa flashcards