Mitas guldkorn

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Marita "Mita" - 3 juni 2010 15:56

när man äntligen kan sätta sig ute och njuta,då blir det en massa moln som skymmer solen.Inte så varmt i luften än när solen försvinner.

Men skam den som ger sig,nu tänker jag sitta här ett tag i alla fall.

Har varit till sjukhuset på provtagningar,och vilka väntetider det var,och jag som var fastande också.

När jag var klar så åkte jag till Maxi och handlade,men var tvungen att en mugg kaffe och bulle först.

Väl hemma sen så packade jag upp maten,sen satte jag mig i vindskyddet med en stor latte och en stor macka.Då dök sonen Stefan upp,han hade varit och tränat och var på väg till jobbet.Han hade köpt med sig en smaskig kebab tallrik.Så där satt vi och surrade ett tag innan han stack iväg.

Nu har jag städat golven,tvättat soff överdragen och hängt ut. Så jag tänkte mig en stund med skön avkoppling i solen,men det får bli att slappa utan sol,jag lovar att så fort jag går in sen,då kommer den fram.  

 


Hugs Comments



Skapa flashcards