Mitas guldkorn

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Marita "Mita" - 1 juni 2010 16:22

kanske för att jag inte tog på mig bikini,

men shorts och linne gick bra,  

Fast i skuggan är det lite kyligt än så länge. Men superskönt i solen,alldeles lagom.

Dags att gå in och börja med maten,barnbarnen kommer en stund sen.Pappa ska på fotboll och mamma har möte efter jobbet.Men det blir bara roligt.

Se yaaa....

 

Free Orkut and My Space goodevening Graphics Glitters

Av Marita "Mita" - 1 juni 2010 12:20

att jag inte skrivit nåt inlägg idag. Tänkte göra det förut,men så ringde telefonen och jag glömde bort,  

Annars har jag varit duktig och städat ur skafferiet och två skåp.Det gjorde jag tidigare på förmiddan,sen har jag suttit ute och fikat,fick besök också, så det blev ju dubbelt trevligt.

Nu ska jag ta Peppe på middagsprommisen,sen tänkte jag bara slappa i solen.

Men ger mig fasiken på att den går i moln om jag lättar på klädseln.Eller vad tror ni? Kanske skulle sätta en krona på det,ha,ha...

Får återkomma om det,

Ha de......  

 

Have a Good, Great Day Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Skapa flashcards