Mitas guldkorn

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Marita "Mita" - 31 maj 2010 16:12

ja jag hörde dom prata på radion om Montazami effekten. Hon gör verkligen avtryck i Sverige,den helt klart populäraste Hollywoodfrun.

Tofsförsäljningen har stigit otroligt sen hon visade i tv hur hon inreder sitt hem med tofsar.

  

Ja hon är helt klart den bästa av alla glidar fruarna.

På eftermiddan har det bullat upp mer och mer moln.Så typiskt när man har bytt om till short och linne för att få lite sol på sig.Sen släpade jag ut laptopen också,tänkte att det kunde vara mysigt att sitta ute.Då började det stänka,men det slutade nästan på en gång.Så nu sitter jag här,men det blåser faktiskt lite småkyligt här i skuggan.

Då var det skönare på förmiddan när vi var på stan Peppe och jag. Vi strosade runt och det är bra träning för honom att inte hälsa på alla människor.Han tror nämligen att alla upskattar hans glada puffande.

Men när vi gick tillbaks till bilen så höll han sig nära intill mig,jag hade nämligen köpt en stor påse med nybakt bröd på ett bageri.Luktade ljuvligt.

 

Här står han och väntar på sitt tuggben som han fick när vi kom hem.

Ha en fin,fin kväll,  

  

Hugs Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Av Marita "Mita" - 31 maj 2010 09:07

ja idag börjar jag med en ny medecin mot benskörheten.En tablett i veckan skall intagas minst 30 min före första målet.Alltså på fastande mage innan frukost,sen får man inte ligga ner utan hålla sig upprätt.Inga andra tabletter samtidigt,utan man måste vänta nån timme.

Biverkningarna ska vi bara inte tala om,bara hoppas att man klarar sig.

Jag gillar inte det här, tycker det räcker med mina värktabletter.

Inte kan jag fuska heller,eftersom det ska göras en ny bentäthetsmätning om ett år.

Ja det är mycket skit att tillföra kroppen,måtte det bara göra nytta också.

Kalcium och D vitaminer ska också ätas.

Men ett fint sommarväder är det, så vi ska bege oss ut Peppe och jag.

Ha de....

 

Glitter Graphics 

Skapa flashcards