Mitas guldkorn

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Marita "Mita" - 30 maj 2010 22:10

ja Morsdag vädret har varit på sitt bästa humör,härligt. Lite fixande med diverse saker under dan,ja mest gubben då,med gräsklippning,själv har jag mest slappat i solen.Förutom när jag var till sonen och vattnade,dom är nere i Vimmerby med barnen, på Astrid Lindgren land.Dom har ju larmat,och jag lyckas nästan alltid trycka på fel siffra när jag ska larma av.Blir lite stressad innan jag lyckas fibbla rätt igen.

Sönerna ringde och grattade på Morsdag,och dottern med sambo kom lite senare på eftermiddan.Så vi fikade och jag fick lite plantor som jag ska plantera ut sen.

 Jag gick en underbar kvällsprommenad med Peppe, doftar så gott från allt som blommar,det är nu det är som allra bäst.

Dags att hoppa i säng snart,trött,trött,är jag,  

 


goodnight myspace orkut friendster comments

Av Marita "Mita" - 30 maj 2010 09:20

jag hoppas alla mammor får en fin dag idag.

 

Glitter Graphics 

Ovido - Quiz & Flashcards