Mitas guldkorn

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Marita "Mita" - 25 maj 2010 21:19

det har regnat hela dan,från eftermiddan och framåt så har det dessutom bara vräkt ner stundtals.Går man på gräsmattan så tjoffar det under fötterna.

Jag drog till och med upp termostaten lite för det kändes så ruggigt.

Det blev inställt på dagis med korvgrillning och andra uteaktiviteter.Ja det är ju inte ens kul att vara ute och bli blöt och kall för alla småttingar.

Jag har varit och fixat till fötterna, så nu är dom lika lena och ´mjuka som en barnrumpa,om man nu får säga så.

  

bilden är lånad.

Jag blev lite stressad när jag skulle parkera bilen där jag brukar ställa den. Fanns inte en plats ledig,berodde väl på det dåliga vädret,så jag fick snurra runt ett tag.

Nu hoppas jag att regnet drar bort till i morgon,har ju blommor kvar att plantera,och dom som jag satte i helgen bara hänger.

Nu ska jag kolla klart på The good wife,

Ha det gott......

 






Av Marita "Mita" - 25 maj 2010 09:22

ljuva sommarvärme vart tog du vägen? Ett tätt duggregn faller och det är bara 7 plusgrader,ohhh my god! som dom skulle säga i Amerika,  nordliga vindar också,tack för det.

Det blir tjocka tröjan under sommarjackan när man ska ut. Lite senare i eftermiddag så är det öppet hus på Amandas dagis med lite olika aktiviteter,synd att det ska bli så här då, men det kanske hinner bli något bättre väder tills dess.

Ha de....

 

Tuesday-MySpace-Comments

Skapa flashcards