Mitas guldkorn

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Marita "Mita" - 12 maj 2010 22:59

jaha, nu har helgvädret börjat. Det fullkomligt smattrar mot fönstret. Undrar hur jag ska få Peppe att gå ut och  kissa gonatt.

Jag har suttit här och halvsovit i soffan,har varit på väg att lägga mig ett tag men inte kommit till skott. Men nu ska jag pallra mig iväg,ska försöka locka med Peppe också.

See ya.....

 


goodnight myspace orkut friendster comments

Av Marita "Mita" - 12 maj 2010 16:30

jag satt ju här förut och skrev ett inlägg,och sparade och skickade iväg. Borta är det,  

undrar vart det tog vägen? Ja,ja,så kan det bli ibland.

Vad har hänt idag då? Inga större utsvävningar,det har varit lugnt.Åkte till Maxi på förmiddan och helghandlade.Lagomt mycket folk,inga köer i kassorna,men det är säkert mer nu.

Hittade så söta kläder till Amanda och Ida,man dras liksom bort till barnavdelningen.   

Det var ett tag sen jag köpte nånting till dom,så det var nog dags för det nu.

Satt och kollade efter recept på Daimtårta,tänkte göra en i helgen,det är ju så gott och enkelt att göra. Tänk när ungarna var små,då gjorde man nalletårtor och biltårtor.

Kanske skulle göra en hästtårta till gubben,undrar vad han skulle säga då,  

Apropå häst, så köpte jag mig en Harry boy till i morgon.Två trisslotter också. 25 kr blev det på den ena.Så det blir en ny trisslott..

Nehej, dags att börja med maten kanske, jag har levt på kaffe och macka idag.

Ugnsstekta isterband blir det.Ska smaka gott.

Ha de...... 

 

Myspace Comments

Ovido - Quiz & Flashcards