Mitas guldkorn

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Marita "Mita" - 7 maj 2010 16:43

det blev det hemma hos Amanda. Innan vi fikade så var hon tvungen att visa farmor hur roligt det var på studsmattan.

Ja pappa var också med och hoppade,och han tyckte nog det var lika roligt.

     

Om jag hade kunnat för min rygg så hade jag också hoppat.

Vi kunde faktiskt sitta ute sen och fika trots blåsvädret.Är man i lä i solen,så är det riktigt skönt.

Tidigare på dan så var jag ute och gjorde lite aktivering med Peppe.  

  

Han sitter så fint och väntar på varsågod att leta.

Ja nu är det fredags kväll och fredags mys. Vi tänkte grilla hemmagjorda hamburgare med tillbehör. Ska smaka gott,jag har faktiskt bara ätit en smörgås idag,förutom fikat då.

Ha det så myspysigt,  

 

Glitter Graphics from <a href=SweetComments.net" /> 

Av Marita "Mita" - 7 maj 2010 09:05

när jag vaknade på morgonen så var huvudvärken borta.Men kroppen är seg. Ute skiner solen,men iskalla nordost vindar sveper runt knuten,och det skulle visst bli dåligt väder i helgen,typiskt nog,så är det nästan jämt.

Städning står på schemat,inte för att jag har nån lust,men det behövs.

Tänkte hänga ut tvätten sen,den blåser väl torr rätt fort.

Men först ska jag blåsa till lockarna,och sen ta ut Peppe på lite aktivering.

Gubben är ju hemma igen så han gick en sväng med honom i morse.

På eftermiddan blir det nog en tur till den pappalediga sonen och kolla in Amandas studsmatta. Ja det är nog inte bara hon som hoppar på den,  

Ha de....

 



123Friendster.Com

Suck eller vad säger ni (tjejer)  

Ovido - Quiz & Flashcards