Mitas guldkorn

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Marita "Mita" - 6 maj 2010 22:36

inga Alvedon hjälper så lika bra att krypa ner i sängen på rikigt och försöka sova.

Natti och suss gott govänner.......

 


goodnight myspace orkut friendster comments

Av Marita "Mita" - 6 maj 2010 12:34

inte för att jag har gjort det nån gång,men jag är helt mör i kroppen,och huvudet bankar.

Men så är det ju,man måste få göra roliga saker även om man får ont efteråt.

Imorse sov vi lite längre Peppe och jag innan  morgon prommisen. Sen blev det lång frukost och tidningsläsning.

En tur till Ica Maxi för veckohandling.Men innan jag kom iväg så fick jag leta som en galning efter plånboken. Till sist kom jag på att den låg kvar i bilen sen igår. Tur bilen var låst,  

Jag vann ju 90 kr på v 75 i lördags, så när jag löste in den köpte jag en ny Harry boy för en hundring. Har jag gripits av speldjävulen månntro?   

Nu har jag suttit här och njutit av min latte och macka. Resten av dan ska jag inte göra ett dugg,bara vila min kropp och trötta huvud. Jo Peppe ska såklart få sin middagsprommis nu, men sen så hade jag tänkt sitta ute och ha det skönt i solen.

Men solen har gått och gömt sig bakom en massa moln.

Typiskt,det var ju så strålande fint på förmiddagen.

Njut av eran torsdag nu govänner,  

 

Thursday-MySpace-Comments

Ovido - Quiz & Flashcards