Mitas guldkorn

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Marita "Mita" - 29 april 2010 20:44

nej konstigt nog så har jag hamnat här vid skrivbordet. Jag brukar annars sitta i soffan och kolla på tv så här dags.

Det var nog bara för att  jag skulle rensa ur lite i ena skrivbordslådan,så blev jag sittandes här,-Men jag ska snart slå mig ner och sätta på tv,n och kolla på Lyxfällan.

Idag har det varit riktigt skönt väder på eftermiddan,trots att det har blåst en del. Efter jag hade dammsugit så tog jag med kaffet ut och satte mig i vindskyddet. Det var så skönt där att jag lyckades till och med att somna.

När jag var och handlade på Ica Maxi på förmiddan, så kom jag naturligtvis hem med lite annat än mat,  

       En röd kebba,svarta tights och ett par jeans leggings lyckades jag få med mig hem. Men det där var saker som jag behövde, speciellt kebban bra att ha när det regnar,  

 

Det här stora paketet står i vardagsrummet,jag har inte öppnat det än. Om ni tittar noga så ser ni att det står Jotex på det, vad kan det innehålla tro? 

Peppe har blivit riktigt duktig med sitt nya aktiverings spel,men  det är bara bra om det tar lite tid.

Det börjar bli riktigt grönt ute nu,utom fläckarna på gräsmattan. Der blir till att lägga på jord och så gräsfrön.Samma procedur varje vår.

Nehej,nu ska jag ta mig lite te och dra på tv,n.

Det är 14 grader och skymningen börjar så sakta sänka sig.

Ha det gott.......      

  

Pyzam Glitter Text Maker 

Av Marita "Mita" - 29 april 2010 09:10

det blåser ute och 10 plusgrader,så inte riktigt skönt tycker jag. Blandad kompott kan det bli idag,blåst,regn och kanske lite sol.Bara att välja det som är bäst,  

Jag ska ta ut Peppe på lite aktivering,sen far jag nog och handlar. Skönt att ha det gjort på förmiddan.

Småfåglarna äte som tusan nu från fröautomaten.På hela den kalla vintern har det knappt varit nån här.Men nu när det är dags att ta bort den,då är dom som tokiga. Tjivas och slåss nästan att få bästa platsen. Så jag får väl fortsäta med maten ett tag till. Dom häckar ju nu,så det går väl åt extra energi.

Ha de.....

..


Funscrape.Com

Ovido - Quiz & Flashcards