Mitas guldkorn

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Marita "Mita" - 27 april 2010 21:38

det blev en solig dag,faktiskt mer sol än i går det trodde man väl inte när dom pratade om regnskurar frampå dan. Några regnstänk kom det,men inte förräns på kvällen.

Så det blev en ute dag. Sonen kom med Ida sen åkte han iväg med husvagnen.Jag gick en sväng med barnvagnen och Peppe följde med. Sen när hon vaknade blev det lunch,och jisses vilken aptit.Hon gapar som en fågelunge.

Sonen hämtade upp Amanda på dagis,och han hade köpt en grävskopa som han satte upp i sandlådan.Hon älskar att sitta och gräva.

Efter att Amanda hade tittat lite på Pippi och vilat en stund så var vi ute hela eftermiddan.

Gräva,gräva,gräva tänk så nöjd hon var  

Även pappa tycker om att gräva som synes,och det gjorde han redan som lite.Han kunde sitta länge och köra med skopan fram och tillbaks, tungan rätt i mun likaväl då som nu,  

Ida håller tillgodo med en lastbil och kollar in storasyster.

   

Hon är så glad och lätt att sysselsätta

Kul att hjälpa till och kratta gräsmattan,Peppe gick runt och letade godis som vi lagt ut.

När det var dags att åka hem sen på kvällen började det regna.

Det har varit struligt att komma in och skriva här på bloggen i kväll,så jag får knalla runt hos er i morgon,

Nu är jag rätt trött så dags att krypa ner i sängen,

Natti,natti......     

   

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com



123Friendster.Com

Av Marita "Mita" - 27 april 2010 09:23

men det ska bli sämre väder sägs det,så bäst att ge sig ut och njuta.

Igårkväll kom jag hem fullproppad med kalorier,en smaskig chokladkolapaj med vispgrädde smällde vi i oss till kaffet. Önskar jag kunde ge mig ut på en rask långprommenad.Men det går ju inte.

I stället får jag göra av med energi på att ha barnbarnen här idag.

Då blir det fullt ös, ialla fall när Amanda kommer sen från dagis.

Sonen ska iväg med husvagnen på fuktmätning och lite översyn inför sommaren. Då passar farmor töserna så gärna,  

Ha en fin dag,det ska jag ha.....

 

Have a Great Day Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Ovido - Quiz & Flashcards