Mitas guldkorn

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Marita "Mita" - 25 april 2010 16:53

ja på förmiddagen var det skapligt,solen visade sig emellanåt.Jag var iväg med Peppe en sväng.Sen när vi kom hem,då höll gubben på och rev ut allting i förrådet.Herregud vad mycket saker som man bara hivar in där. Jag hade väl sagt nån gång att vi borde rensa där,och nu var det dags ,  

Nog blev det rensar allt, gott om  plats blev det nu,nästan så man kan ha dans därinne,  

Men som sagt solen försvann mer och mer,så fikat ute blev inte så skönt som vi hade tänkt.

På eftermiddan var vi till Oset,ett naturreservoat bortanför småbåtshamnen.Mycket folk och hundar, Peppe tyckte det var kul.

    

Jag skulle ta kort på den nya bron som var klar,men batteriet tog slut.Typiskt mig,det skulle jag ju ha laddat var det tänkt.

Lite frusen var man allt när vi kom hem,så det blev fika inomhus.

Nu har gubben stuckit iväg på fotboll, han tog på sig långkallingar.Blir småkyligt att sitta där i två timmar.  

 



123Friendster.Com

Skapa flashcards