Mitas guldkorn

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Marita "Mita" - 19 april 2010 22:44

men jag orkar inte se på det,men strunt samma,skönare att krypa ner mellan fräscha doftande lakan.

Tittade på Mannen som talar med hundar,det är så otroligt bra.Jag har ju läst hans bok,och han verkar vara en människa med ett orubbligt lugn och inre styrka.

Natti och suss så gott.......

 

Myspace Comments

Av Marita "Mita" - 19 april 2010 16:23

så har det snöat idag,  ja nu tog jag väl i kanske,men ett par lättare snöbyar har dragit förbi.Sen har solen kommit fram igen.Ett typiskt Aprilväder med andra ord. Men lakanen blir nog torra ändå,det har ju fläktat rätt bra.

Jag åkte upp på stan idag.Shoppade lite för presentkorten jag fick när jag fyllde år.

Men det tar på foten att knata runt så där,så det blev bara en affär jag gick in i.

Två toppar och ett par jeansleggings blev det i alla fall.  

Plus lite bling,bling,sommrigt och fint.

Sen köpte jag lite gott bröd och tuggben till Peppe också på vägen hem.

Dottern ringde förut,dom har varit och tittat på båt i helgen nere i Göteborg.Dom vill byta upp sig till en större eftersom dom är ute väldigt mycket hela sommaren med båten.Nu har dom lagt ett bud,spännande och se hur det går.

Jag kanske skulle ta och börja med maten,idag har jag bara levt på kaffe och mackor.

Ha de....  

 

Hugs Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Skapa flashcards