Mitas guldkorn

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Marita "Mita" - 12 april 2010 22:41

lyckades titta på Kommissarie Winter som började ikväll.Sen slocknade jag,och vaknade lagomt till vädret på fyrans nyheter.Så nu ska jag dra mig mot sängen innan jag slocknar igen,  

Gubben var inte på bästa humöret när han kom hem förut. ÖSK förlorade mot GAIS med 0-2

Natti.....

 


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Av Marita "Mita" - 12 april 2010 19:09

ja nära på,ett underbart väder,och inga moln på himlen,inte så mycket vind heller.Så det var bara att njuta i solen.

Men först var det ju tandläkaren.Två hål 900;per hål,sen tandhygienist. Men inte förräns i Maj ska jag tillbaks,dom är så fullbokade.Inga problem för mig,jag har inga besvär av hålen.Så Maj kommer det att bli ett hål i plånboken,snyft.Måste iväg och fixa fötterna också,och det blir även det i Maj.

Men jag har inte bara suttit i solen.Jag har plockat bort vinterskor och stövlar,tvättat mössor,vantar och halsdukar.Vinter och kyla godbye,  

Första humlorna har jag sett,till och med ett par flugor som hade fått kärleksfnatt.  

       Min fina Hortensia som blommar så,och tänk att gräsmattan håller faktiskt på att bli lite grön.

     Jag passade på att rensa lite bland hundsakerna,så nu kan jag köpa lite nya aktiveringleksaker till Peppe.Han var förresten helt slut när vi gick in sen.

Nu ska jag fixa lite mat till honom,då blir det fart ska ni se,

Gubben är på fotboll med sonen,ÖSK - GAIS så fint väder,perfekt att kolla på fotboll,om man nu har det intresset,  

 


Funscrape.Com

Av Marita "Mita" - 12 april 2010 08:58

känner mig trött seg,och lite yr.Gungar liksom i huvet när jag rör på det.Kände det för några veckor sen,och så var det bättre,men nu är det tillbaks igen.Usch,ingen trevlig känsla. Men det kanske är vårtrötthet som man brukar säga.

Idag är det tandläkarbesök på förmiddan.Undersökning,för att se om jag har några hål.Hoppas att det ser bra ut. Var ju där för ett par veckor sen och lagade en fyllning som hade rasat.Idag var det kyligt på morgonen,minusgrader,och gubben fick skrapa rutorna. Men med solens hjälp så stiger graderna rätt snabbt.Ser´ut att bli en fin dag vädermässigt.

Ha de....

 


Funscrape.Com

Ovido - Quiz & Flashcards