Mitas guldkorn

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Marita "Mita" - 10 april 2010 22:32

ingen vårvärme precis tack vare dom kalla vindarna.Jag gick en sväng med mina nya walking dojor,gick rätt bra trots min onda fot.Får jag bara gå in dom så blir dom mjukare.

Jag var och vattnade dotterns alla planteringar,i morgon kommer dom hem.Kanon fint har dom haft idag,snön börjar smälta där uppe nu.Men det kommer ta tid.

Nu ska jag kolla klart på Brottskod försvunnen,sen blir det gonatt.Gubben tittar på El Classico,så han blir nog uppe ett tag till.

 

free myspace comments

Av Marita "Mita" - 10 april 2010 12:32

ja det blev en liten shoppingtur upp på stan.Gubben skulle till Clas Olsson och kolla efter en kabel,och jag hängde på.Då kunde jag gå in på hälsokost under tiden.Sen gick vi en sväng och kollade lite,och när vi kom in på Team sportia så hade dom bra priser på Reebok walkingskor,mina favoriter.Så jag provade ut ett par som var sköna.Jag måste ju tänka på min högerfot att det inte klämmer.Nu hoppas jag att det kommer att funka,för det här med skor är inte lätt.

  

Dom är mjuka och sköna,så nu håller jag tummarna.

Idag är det kyliga nordvindar och gråmulet.Väntar med spänning på den där värmen dom har pratat om.  

Lite bilder från igår...

Peppe vill gärna vara mitt i smeten.Ida är så duktig på att sitta nu,en riktigt liten knubbis är hon. Amanda körde hårt med farmor,sen däckade hon i soffan och sussade gott en timme,  

Nu håller gubben på och byter till sommardäck.Det är ju dags för det lite tidigare i år.Typiskt nog när det varit sån lång och sträng vinter.

Nehej,nu ska jag gå ut och provgå skorna en liten sväng,

Ha de.... 

 

Visit <a href=SweetComments.net" /> 

Ovido - Quiz & Flashcards