Mitas guldkorn

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Marita "Mita" - 6 april 2010 22:36

ja jag har frysit idag,men jag är väl en fryslort.En del går bara i tunna jackor,och jag har vinterjackan med tröja under.Inte ens solen värmde tyckte jag.Men ute var vi ju i alla fall.Godis sök för Peppe och borstning.Plockade bort pinnar och skräp efter vintern på gräsmattan.Kratta går inte att göra än,det är för mjukt.

En tomte står kvar,men julen varar ju ända till påsk.Kanske därför han blivit kvar där lille gubben.

Dags nu att krypa i säng och läsa en stund,

Suss gott.....  

 

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com

Av Marita "Mita" - 6 april 2010 12:44

nu är det tur man inte har pyntat så mycket,går snabbt att plocka bort till skillnad mot allt julpynt som det kan ta flera dagar att få bort,och ändå kan man hitta nån liten sak som är kvarglömd.

Gråväder är det,men ingen nederbörd i alla fall.Bara några ynkliga plusgrader,man blev lite bortskämd i påskhelgen.

Jag har varit och vattnat lite på dotterns alla planteringar,jisses vad frön hon sått.Hennes stora hobby att driva upp plantor och sätta ut sen.Måtte dom klara sig nu medans hon är borta,  

 

Jag var en sväng till Plantagen också,köpte nya trädgårdshandskar till mig och ett presentkort till syrran som fyller i slutet på veckan.

Peppe på sin sin favorit position,högt upp på en sten och spanar.

 



123Friendster.Com

Ovido - Quiz & Flashcards