Mitas guldkorn

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Marita "Mita" - 5 april 2010 22:49

nej jag har nog sett för många filmer där det händer otäcka saker där. Ok om jag har sällskap med mig,men aldrig att jag åker ner själv i ett sånt.

Nu har jag kollat in mig på nya tv,n och visst är bilden fin,men man vänjer sig fort vid att den är lite större. Johan Falk tittar jag på,när det är slut så blir det gonatt.

 

Free Orkut and My Space good night Graphics Glitters

Av Marita "Mita" - 5 april 2010 18:41

herregud vad konstigt det känns,datorn brukar väl vara på nånstund på dan.Men inte idag,det har varit fullt upp.Jag som skulle ta det lugnt idag också.Först så fick jag åka och köpa lite mer mjölk och bröd på förmddan,sen kom det fikafrämmande,så det blev till att sitta surra ett tag.Ja sen när dom hade gått iväg så var det dags för mat.Jag hade glömt ta fram nånting ur frysen,så jag gjorde fläskpannkaka med lingonsylt.Det fick duga det också,    gott var det i alla fall.

Ja sen ¨på eftermiddan fick gubben för sig att vi skulle åka och titta på ny tv.Våran gamla tjock tv börjar bli lite sliten. Så vi stack iväg till SIBA och kom hem med en sprillans ny platt tv.Jisses vad fort det går att göra av med pengar,  

Ena sonen kom förbi och hjälpte till att flytta bort den gamla tv,n för gud så tunga dom är tjock tv´,na.Men han tränar ju styrketräning så lätt som en plätt för honom.

Ja nu blir det nytt och fräscht och superfin bild att titta på.

Fick en bild från dottern uppe i stugan,snötillgången är ovanligt god,

Vi hade snöslask här på förmiddan,men tack och lov har det smält bort.

Nu ska jag fixa mat till Peppe, sen blir det te och mackor framför nya tv,n....

  


Funscrape.Com

Ovido - Quiz & Flashcards