Mitas guldkorn

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Marita "Mita" - 1 april 2010 22:40

jag trodde han hade somnat,men nu har han fått nytt liv och tagit fjärrkontrollen och zappar runt kanalerna.Strunt samma jag ska ändå gå och lägga mig.

Dottern ringde förut,dom var framme och resan hade gått bra.Halkan slog till först sista milen.Men jisses så mycket snö det var,tur att min morbror hade plogat upp åt dom från vägen.Annars hade dom fått skotta i ett par timmar.

Nu kan jag vara lugn och lägga mig och läsa en stund,

Natti......

 


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Av Marita "Mita" - 1 april 2010 17:59

ja gubben står i köket och gräddar pannkakor,och här sitter jag.Bra arbetsfördelning tycker jag,men han låter så nöjd,visslar och pratar för sig själv där ute i köket,  

Städningen gick riktigt bra,och sill har jag lagt in.Solen kom fram på eftermiddan så det blev riktigt skönt ett tag.Jag passade på att klippa Peppes klor när vi var ute.

Dom har varnat för ishalka norrut,det är inte roligt.Mina tankar finns hela tiden hos dottern och hennes sambo,måtte dom komma fram utan att det händer nånting.

 


Funscrape.Com

Av Marita "Mita" - 1 april 2010 09:13

jag skulle inte bli kvar här vid datorn,men likt förbaskat så sitter jag här än.

Kan det bero på att jag ska städa har jag tänkt,och det lockar inte så mycket.

Vädret lockar inte mycket heller,regnigt och grått.´,men det tar ju på den snö som är kvar.

När jag skulle somna igårkväll så blev det livat ute på gatan.Ett par överförfriskade ungdomar som for runt och tjoade,och bankade i soptunnorna som var utställda för tömning.

Det brukar vara lugnt här,det är ju bara en liten villa gata som går in här,men dom hade väl kommit på villovägar.Till sist försvann dom iväg,men då var jag klarvaken,  

Desto tröttare i morse när jag vaknade,

Dottern och sambon startade resan upp till norrland vid åttatiden.Eftersom dom kör i ett sträck,så är dom inte uppe förräns sent ikväll.

Så nu får jag oroa mig hela dan,sån är jag. Men mycket trafik är det ju,och väglaget längre upp är väl inte det bästa,

Nej det är bäst att dra igång så det blir nånting gjort,

 

Pyzam Glitter Text Maker 



Funscrape.Com

Ovido - Quiz & Flashcards