Mitas guldkorn

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Marita "Mita" - 29 mars 2010 22:56

jag fick besök av sonen Peter med småtöserna Amanda och lilla Ida.Han var ledig i dag och var hemma med barnen.Mamma Fia var ner till Ullared med en kompis och shoppade. Så hon kom väl hem med bilen fullproppad med saker

Ja det har varit en dag med full fart. Halv åtta åkte dom hem,och då var flickorna iklädda pyjamaser,så det var bara att lägga sig när dom kom hem.

Jag däckade såklart i soffan efter att jag röjt upp. Så nu har jag suttit här och halvsovit framför tv,n.Lyckades i alla fall se Saltön förut.

Tog lite bilder på töserna,men lägger in dom i morgon,

Nu hoppas jag på en svettfri natt,

Kram och natti,natti....

 

Dreaming of You Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Av Marita "Mita" - 29 mars 2010 09:44

naturligtvis så vaknade jag mitt i natten och var dyngsur av svett.Det var bara att gå upp och byta nattlinne,till och med trosorna var fuktiga,bläää..

Men gud vad man fryser då.Så det blev ett pysslande med att byta lakan igen.Typiskt kvinnligt problem,eller hur,i´en viss ålder. Sen var jag klarvaken,och gjorde i ordning en mugg med örtte och låg och läste en stund,sen somnade jag om,och var hur trött som helst när det var dags att gå upp,och mörkare var det också nu på morgonen.

Gråmulet är det som vanligt, men tack och lov inget snö eller regnande.

Nu ska jag gå ut en stund med Peppe och gömma godbitar högt och lågt,så han får jobba en stund.Sen känner jag på mig att det kommer besök,  

 

Have a Great Day Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Ovido - Quiz & Flashcards