Mitas guldkorn

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Marita "Mita" - 27 mars 2010 23:08

nu ska jag bara se klart på Brottskod försvunnen,sen drar jag fram klockan och går och lägger mig. John Blund är frikostig med sömngruset ikväll tror jag,

Natti och suss så gott........

 

Free Orkut and My Space good night Graphics Glitters

Av Marita "Mita" - 27 mars 2010 17:17

nej idag har datorn fått lite semester. Men inte jag, på förmiddan så var vi på stan.Gubben skulle till Clas Ohlsson,och jag skulle försöka få tag i en hårtoning jag brukar köpa. Typiskt nog så var den slut,just den färgen jag skulle ha.Så det blev till att knata runt till fler ställen.Jag hade glömt kryckan hemma så det blev ett linkande till slut som jag känner av nu.

Sen har jag kollat på Lets Dance,reprisen alltså. Min favorit Mattias vann ju, så det var ju bra.  

Jag har bytt gardiner i köket till lite mer vårgardiner.Tagit upp påskpyntet,men det ligger kvar i lådan än.Kanske Amanda vill hjälpa till.Hon kommer antagligen i morgon.

Gubben har suttit och sparkat fotboll i sin tv fåtölj,ha,ha..men nu är han ute med Peppe på kvällsprommisen.

Vi hade trevligt hemma hos dottern igår,dom är duktiga med att fixa god mat. Hennes såser är helt underbara.

Ikväll får det bli lite lättlagat,hamburgare och pommes.

Earth hour är det ju ikväll,så vi får väl släcka ner en timme,men jag tänker fuska och ha tv,n på i alla fall,  

  

Saturday Comments at <a href=CommentHaven.com" /> 

Skapa flashcards