Mitas guldkorn

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Marita "Mita" - 25 mars 2010 22:18

och inte sitta här och uggla förlänge.Ett öga på tv,n och ett på datan.Jag har valsat runt och kollat på massor av sidor för att få lite uppslag.Tänkte ändra lite på hemsidan men nu är jag så trött i huvudet att det får bli en annan dag.

Kollade på Sveriges värsta bilförare förut,rätt kul faktiskt,bara jag slipper möta nån av dom på vägen,  

Lyxfällan är också ett skräckexempel,man tror inte det är sant,men tyvärr så är det så. Att folk vill hänga ut sig själva så där i tv,det fattar jag inte.

Nehej,nu drar klockan iväg,jag som skulle släcka ner här tidigare,men nu är det dags, slänger iväg en näve sömngrus och knatar iväg...

Natti,natti.....

 

 

Free Orkut and My Space good night Graphics Glitters

Av Marita "Mita" - 25 mars 2010 16:46

jag har suttit och betalat räkningar,och den här gången så var ju elräkningen inte rolig.Sen kom ju gubben hem med bilen.Den var fixad,tog inte lång tid,men kostade 2,500,  Det var givaren som strulade och fick bytas ut.Jaha,så var det med det.

Nehej,nu ska jag gå och grädda lite våfflor,inte helt fel att trösta sig med,  

  

Av Marita "Mita" - 25 mars 2010 13:26

jag skulle bara sätta mig och svara på lite kommentarer,och blev jag sittandes här,och klockan springer iväg jäkligt fort när man sitter vid datan,har ni tänkt på det?

Antagligen så drar jag mig för att börja med städningen också,då är det ju trevligare att sitta här,  

Gubben stack iväg med volvon förut till verkstan. Lampan för låg oljenivå lyser. Men det finns olja,och den har varit inne på service för bara nån månad sen,så vi får se vad dom säger.Kan ju vara givaren det är fel på.

Handlingen är avklarad,så det är som sagt bara att resa sig och dra igång med städningen.Det är ju inget lockande väder att vara ute i heller.

Dom har pratat om en del sol,men den lyser med sin frånvaro,hoppas till i morgon då.  

 


Funscrape.Com

Ovido - Quiz & Flashcards