Mitas guldkorn

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Marita "Mita" - 21 mars 2010 22:50

ja det gick bra på Ikea.Först tänkte jag när vi gick runt där,att jag kommer nog inte hitta nåt som blir bra.Inte för stort skulle jag ha,och vitt skulle det vara.Men det lyckades.Så efter nån timme var vi hemma igen.Med ett vitt skrivbord,stol och lampa. Bra pris också,1400kr.

Men herregud så jobbigt att gå runt där.Som tur var så hade jag med mig kryckan att stötta mig på.Foten svullnar ju så när jag går för mycket.

Men skrivbordet står på plats nu,blev så bra,jag är riktigt nöjd.

Nu har jag suttit och tittat på en romantisk kärleksfilm,så jag känner mig riktigt behaglig till sinnes.

Snön har mest slaskat,men nu är det ishalka istället,så det gäller att gå försiktigt ute.

Nu är det dags att krypa i säng och läsa lite,så jag slänger ut lite sömngrus till er alla

Natti.....

 


Good Night Comments



Av Marita "Mita" - 21 mars 2010 12:32

det snöar kraftigt av och till,men det är mest som blötsnö, så det lägger sig inte så mycket än.Blir det väl halkigt och eländigt när det fryser på.För det ska ju bli kallare sägs det.

Tur man fick njuta lite av våren igår i alla fall.

Efter maten sen så ska vi åka en sväng till Ikea och se om dom har nåt bra skrivbord.Jag vill inte ha för stort,och sen ska det vara vitt.Ja,ja,vi får väl se vad det blir.

 


Funscrape.Com

Ovido - Quiz & Flashcards