Mitas guldkorn

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Marita "Mita" - 20 mars 2010 23:20

jag skulle ju se Millenium,men somna till emellanåt,fast jag fick rätt bra behållning i alla fall. Jag har läst böckerna så då vet man ju handlingen.Dom har lyckats bra tycker jag.

Körslaget såg jag på första timmen,men tycker inte det är lika bra som tidigare,kanske det är mig det är fel på,  

Nu har banne mig sömngruset landat ordentligt här,så natti,natti säger jag....

 


Good Night Comments


Av Marita "Mita" - 20 mars 2010 17:59

otroligt,inget sittande vid datorn.Förutom när jag installerade skrivaren som vi var och köpte på förmiddan.En riktig fotoskrivare.Vi hade en förut,men den säckade ihop för ett tag sen.Gubben har en vanlig skrivare på kontoret.Nu ska jag göra i ordning en riktig datorplats för mig här uppe.Jag har suttit vid bordet i vardagsrummet,men det blir inte så bekvämt i längden,sen har man ju en massa papper grejer som tar plats.På kvällarna sitter jag i soffan med den lille lappen i knät,och det är ju behändigt. Men i morgon får vi ta en sväng till Ikea och titta på skrivbord.Sen gör jag i ordning min datorhörna lite mysigt,så sitter gubben nere på sitt kontor.Rättvist och bra eller hur,  Då har jag både fotoskrivare,den vanliga bärbara datorn,och lille lappen.Snacka om data freak,  

Men som sagt,det har varit ett underbart väder idag.Snön smälter så fint,blåsten har tagit en hel del också.Så vi har varit ute en hel del,en sväng på landet,och sen förbi hos sonen och fixat för katterna.

Ikväll blir det pizza,mumsigt. Sen tänkte jag kolla på Körslaget,typiskt nog så börjar Millenium serien också.Så jag får spela in den.

Nehej, nu ska jag pyssla lite med Peppe.Vi håller på och tränar lite nya saker,  

 


Funscrape.Com

Ovido - Quiz & Flashcards